AD Autototal dealer autorizat Turbo Technics Performance Turbocharger

Merită să ți recondiționezi turbocompresorul? Ce înseamnă ? Cât costă?

Totul despre turbocompresoare (I)

Totul despre turbocompresoare (II)

PRET sau CALITATE ?

Piata reconditionatorilor de turbocompresoare a explodat in ultimii ani, in cea mai mare parte sub deviza calitatii exceptionale la preturi extrem de mici.

Care sunt oare motivele ofertarii unui turbocompresor la un pret scazut si care este costul sau calitatea reala a componentelor utilizate in procesul de reconditionare?

Cum piata reconditionatorilor a devenit saturata, multi dintre acestia aplica principiul scaderii pretului, rezultat al unei practici comune a companiilor care vand produse de slaba calitate.

Discutia poate fi inceputa pornind de la pretul materiei prime utilizata in componentele interne ale turbocompresorului.

Indicele pretului materiei prime utilizate in piesele de schimb turbo este lunar calculat de catre Global Price Index si standardizat la nivel international.

Inconel–ul un superaliaj compus din Nichel-Crom, reprezinta componenta esentiala aflata in procesul de productie a axului si palelor turbo, capabil sa reziste la conditii de functionare dificile - temperaturi extreme, presiuni sau vibratii. Pretul lui este agreat lunar de catre GPI si se reflecta in pretul de piata al axului turbo.

In aceste conditii singurul mod in care multi producatori vand la un pret scazut este datorat utilizarii in procesul de productie a unui aliaj cu un grad scazut de Inconel. Acest lucru va reduce in mod semnificativ performanta si durabilitatea componentelor.

Este foarte important sa se inteleaga punctul in care reducerea pretului inseamna si reducerea calitatii. Fiecare componenta are un cost minim de productie si orice pret mai scazut decat acesta nu poate fi realizat decat prin utilizarea in procesul de productie a unor materiale de slaba calitate.

In cele mai multe cazuri componentele ieftine arata similar cu cele de calitate, cu toate acestea rata de defect in perioada de garantie este mare, aspect care influenteaza atat pierderea increderii clientilor in produsele reconditionate cat si in retelele de reparatori .

In procesul de reconditionare se utilizeaza componente de inalta calitate ale producatorului britanic Melett. Fiecare ansamblu turbo prezinta o serie unica ce asigura trasabilitatea produsului si in acelasi timp ofera clientilor certitudine ca piesele de schimb sunt de origine Melett.

TURBO RECONDITIONAT vs TURBO REPARAT

Raspunsul este destul de simplu ... in procesul de RECONDITIONARE piesa este complet demontata, curatata si verificata conform parametrilor si tolerantelor echipamentului de origine. Componentele uzate (fizic sau moral) sau care nu lucreaza in mod corespunzator sunt inlocuite cu piese noi si reasamblate in conformitate cu standardul OEM.

In procesul de productie se realizeaza si un test complet de verificare a functionalitatii ceea ce asigura o calitate ridicata a produsului (verificare dezechilibru, pierderi ulei, calibrare geometrie variabila etc).

Atunci cand vorbim despre o REPARATIE, se intelege ca doar piesele deteriorate sunt inlocuite ... problema urgenta devine rezolvata, in timp ce alte aspecte legate de uzura morala, NU! – costurile sunt mai mici dar proportionale cu perioada de functionare.

Total.autotoal.ro pune la dispozitie facilitatea de reconditionare a turbocompresoarelor, clientii avand intotdeauna certitudinea ca platesc pentru componente complet noi si de calitate.

Contactati-ne

turbo.autototal.ro
totalturbo@autototal.ro

© 2016-2024 AD Auto Total